Het 25 jarig bestaan van Con Tutti is feestelijk gevierd met een vol programma en meer bezoekers dan verwacht waren en lekkere hapjes en drankjes. Op 27 september vindt de Masterclass zang weer plaats en dan hopelijk weer veel toehoorders aanwezig!
Het zou fijn zijn als zoveel mogelijk amateurspelers lid willen worden van ons muziekgenootschap; zij kunnen dan optreden op onze Open Podia. Voor het kalenderjaar bedraagt de contributie 15 eurootjes (echt niet veel!).
spot celexa xVerder is het bestuur dringend op zoek naar opvolgers: Theo Brogt en Dick van der Vlugt stoppen er aan het eind van dit jaar mee en uiteraard kan de penningmeester Hans Kleipool niet alles in zijn eentje gaan doen? Voor informatie over de werkzaamheden kan men terecht bij Theo.